PALTO tekkelugu

Et kõik ausalt ära rääkida alustame algusest....

Toil oli Off-roadi pisik sees juba varasemast, vintsmanina villise tagaistmelt (sama villise, millega hetkel rajal käime) ja kaardimoorina kõrvalistmelt ning sai ka rooli katsuda. Karikaidki kodus kapil, TR2(standardklassi)kaardilugejana teine koht 2005 Avo Sultsi mälestusvõistluselt ja esikohakarikas Kadri Keerutab, aasta ei meenu (sõit toimus polügonil tankitroomil) kaardilugejana. Saavutusi esiviiskikus teisigi aga pole paberile täheldatud, peab arhiivi minema vaatama. Peale pisikest pausi aastani 2007 kui sai ATV seljas Klaperjahil osaletud tekkis mõte võistelda autoga ja nii sai hangitud omale võistlusauto, mis juhuste kokku langemisel juhtus olema sama masin, millega ka varem rajal oldud. Kuna auto oli olemas ja esimene silmapiiril olev võistlus oli taas Klaperjaht (seekord siis 2008a) oli tiim vaja kokku panna.

Küla peal liikusid me tegevusest kuuldused ja nii jõudis jutt ka Weix' i kõrvu, kel oli pisike huvi, et kui minnakse metsa, äkki saaks villise tagaistmel veidi kaasa sõita. Aga saadaval oli vaid Klaperjahi kaardimoori koht. Lisatingimus oli, et pidi ise endale turvavöö villisesse instaleerima, kuna juhendis säärane nõue sees. See teema pandi lukku. Vintsmanina tegi esimese sõidu kaasa Saarlane Vilmar Tiirik. Ent vahemaa sai saatuslikuks ja nii sai temast Palto pöidlahoidja Saaremaal. Ja püsiva lepingu vintsmanina sai Kull (Toi vend Andrus).

Viimasel hetkel sai tiim ristitud PALTO' ks.

Alates Suvesõidust 2010 asus meie tiimi vintsmani kohale Veiko Pärtel.

Esimene koosseis

Kull, Toi, Weix

Weix, Toi, Oll

Praegune koosseis ehk Veiko, Weix ja Toi